Tuesday 24 April 2012

Testing 1,2,3...

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani.

Assalamualaikum wbt.

Ini adalah percubaan membuat blog untuk menyiapkan tugasan projek yang telah diberi kepada setiap pelajar disamping dapat memupuk minat saya terhadap bidang elektronik dagang. Infiniti terima kasih saya tujukan kepada Encik Faisal Zulhumadi kerana memberi peluang untuk menceburi perkara yang saya masih dalam proses pembelajaran.

tidak dilupakan juga sumbangan "page Jersi Murah" kerana memberi kerjasama dalam menjayakan blog saya....arigato,trimas, syukran juga  semua pihak yang berkaitan.



Baiklah, sekian sahaja buat pertama kalinya. Sila tunggukan kemunculan produk dari saya ! 

Assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...